niedziela, 2 grudnia 2018

Jak rozpisać HO?

Chciałbym otworzyć HO, ale nie wiem jak zabrać się do rozpisywania...

 

Brzmi znajomo? Podobny tekst słyszałem wiele razy. Czasem ktoś nie ma pomysłów na zadania, a czasem wymaganie zdaje się kompletnie niezrozumiałe. Koniec z tym!

 

Uwaga: od 1 września 2022 zmieniają się wymagania na HO! Można oczywiście dalej korzystać z poradnika, jako inspiracji.

Trzeba wymyślić zadania, a ty masz w głowie pustkę?
Kompletnie nie możesz zrozumieć wymagania o stałym rozwoju duchowym?
FEAR NO MORE! Poradnik "Jak rozpisać HO?" IS HERE!
Niezbędny opiekunom, próbantom i członkom kapituł!
"To tak, jakby harcerstwo wymyślić na nowo" (The Scouter)

 

"Nie czytałem czegoś tak odkrywczego po >>Scouting for boys<<!" Prezydent RP Andrzej Duda

 

"Żałuję, że nie rozpisałam HO z tym poradnikiem" hm. RP Olga Drahonowska-Małkowska

Zebrałem pomysły na zadania do próby na stopień Harcerza Orlego, Harcerki Orlej. Najbardziej kontrowersyjne wymagania wyjaśniłem po swojemu, tak jak je dziś rozumiem. W ten sposób powstał poradnik "Jak rozpisać HO?". Niezbędny materiał każdego opiekuna i próbanta! Już dziś, za darmo ;-)

Otwórz poradnik "Jak rozpisać HO?"


Zachęcam do przesyłania swoich pomysłów na fajne zadania do prób! Może zrobimy z tego większe repozytorium?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz